Siedem powodów, przez które klienci rezygnują

Życie jest jak winda. Czasami pozwalasz ludziom się oddalać; czasami pozwalasz im. To samo dotyczy relacji klient-trener. Czasami klienci w tajemniczy sposób znikają z harmonogramu bez wyjaśnienia. Jeśli kiedykolwiek czułeś się jak klient subtelnie mówił: „To nie ty, to ja”, nie jesteś sam.

Łatwiej jest utrzymać klienta, niż znaleźć nowego. Zapobiegaj utracie klientów i zwiększaj wskaźniki retencji, zwiększając świadomość tego, co dzieje się za kulisami. Rozmawiałem z kierownikiem fitness, osobistym trenerem i klientem, który zwolnił swojego trenera, aby uzyskać zrównoważoną perspektywę, dlaczego relacje między klientem a trenerem czasami wygasają.
1. Trening był zbyt łatwy

Dlaczego klienci po prostu nie mówią ci, żeby je naciskać? Niektórzy ludzie nie chcą cię obrażać. Inni zakładają, że masz jeden styl treningowy i nie wiesz, jak to zaadaptować.

Jak tego uniknąć
Sprawdzaj poziom trudności co 15 minut. Poproś klienta, aby ocenił, jak się czuje w skali 1-10.
2. Trening był zbyt trudny

Niektórzy ludzie mogą być zakłopotani przyznając, że pełzają po kilku dniach po treningu.

Jak tego uniknąć
Nawet jeśli zleciłeś klientowi ocenę swoich wysiłków i powiedzieli, że łatwo można go moderować, mogą odczuwać więcej bólu niż się spodziewano. Zadzwoń do następnego dnia, aby nie zniknąć z harmonogramu, nie dając drugiej szansy.
3. Nie czynisz klienta priorytetem

Według Matta Hirschberga, dyrektora ds. Operacyjnych Body Renew Fitness i autora, trenerzy personalni czasami przyjmują harmonogram swoich klientów za pewnik. „Jeśli trener ma przerwę w harmonogramie lub tylko dwie osoby zaplanowane na dany dzień, poprosi swoich klientów o zmianę czasu.”

Jak tego uniknąć
Należy pamiętać o tym, którzy klienci w ostatniej chwili są w porządku, a klienci mają napięty harmonogram. Najpierw określ potrzeby klienta. Trening osobisty to elastyczna kariera, ale nie traktuj tego jako coś oczywistego.
4. Wypalenie

Zdarza się to każdemu osobistemu trenerowi w pewnym momencie. Czy próbujesz dostać się do pracy? Czy zauważasz, że mówisz o swoim osobistym życiu podczas sesji? Możesz być na drodze do wypalenia lub już tam jesteś.

Jak tego uniknąć
Kursy kształcenia ustawicznego dostarczają świeżych pomysłów. Dostosowanie się do niszy, która najlepiej pasuje do twoich umiejętności, zainteresowań i osobowości, pozwala ci na dobrej drodze. Wynajęcie biznesmena lub trenera życia może pomóc Ci udoskonalić i ożywić swoją ścieżkę kariery.
5. Niedopasowanie osobowości

Ta jest twardą pigułką do przełknięcia i nie zawsze jest jasne wyjaśnienie. Niektórzy ludzie po prostu nie oczekują. A to jest dwukierunkowa ulica!

Jak tego uniknąć
Przeprowadzenie konsultacji telefonicznej lub bezpłatnej rozmowy wstępnej przed pierwszą sesją szkoleniową może pomóc w ustaleniu, czy jesteś odpowiedni dla siebie nawzajem. Nie obawiaj się skierować kogoś do swojego kolegi, jeśli uważasz, że lepiej mu pasuje. Staraj się nie brać tego osobiście.
6. To nie jest tak, jak to, co widzieli w telewizji

„Raz miałem klienta, ponieważ myśleli, że osobisty trening będzie jak telewizja. Oczekiwali, że będzie łatwiejsze niż było i bardziej efektowne „- mówi Jim Holt, certyfikowany osobisty trener z Kolorado.

Jak tego uniknąć
Dowiedz się, co zmotywowało klienta, aby zacząć ćwiczyć w pierwszej kolejności. Jeśli to program telewizyjny, ustal realistyczne oczekiwania. Emocje na poziomie telewizji to coś, czego możesz nie być w stanie powielać każdego dnia. Komunikuj wysiłek i ciężką pracę bez zastraszania klienta.
7. To skomplikowane

„Zacząłem używać trenera w zeszłym roku, aby pomóc mi zmotywować i pchnąć mnie więcej. Niestety był naprawdę nieśmiały i co najważniejsze, brakowało mu kreatywności. Nigdy nie zapisał niczego, więc czułem, że nasze sesje były wykonywane całkowicie w locie, nie dając mojemu treningowi żadnej myśli „, mówi anonimowy klient treningu osobistego.

Jak tego uniknąć
Klienci często zastanawiają się, czy trenerzy mają plan. Jeśli masz plan, ale nie masz go zapisanego, to jest OK. Przed każdą sesją przejrzyj swoją strategię, aby poinformować ich, że jesteś przygotowany. Mądrze jest też przeglądać cele osiągnięte pod koniec sesji.

W końcu komunikacja jest kluczowa. Śledź klientów i zadawaj pytania na temat tego, co im się podoba, a co nie. Unikaj założeń. Jeśli zbłądzą i nigdy nie wrócą, pozwól im odejść. W morzu jest mnóstwo ryb.

Dodaj komentarz