Sekretni jedzenie, aby zachować zdrowie i sprawność

Poproś specjalistów od żywienia i żywienia o to, jakie są ich ulubione potrawy, i zapewne otrzymasz szeroką gamę odpowiedzi. Niektórzy eksperci uwielbiają określone produkty spożywcze ze względu na ich profil smakowy, podczas gdy inni przyciągają niektóre rodzaje żywności ze względu na ich wszechstronność w kuchni lub wpływ składników odżywczych na zdrowie. Poprosiłem kilku dietetycznych przyjaciół i kolegów o ich zdrową żywność, a odpowiedzi były szerokie i zróżnicowane. Oto kilka nie-radarowych pokarmów, które polecają dietetycy w tym zakresie.
Nie można zawieść przy dobrych tłuszczach

Jednym z kluczy do inteligentnego jedzenia jest jedzenie, które pomoże Ci pozostać w pełni. Wyrafinowane węglowodany i żywność o wysokiej zawartości cukru mogą szybko Cię napełnić, ale wkrótce po tym poczujesz się bezradnie. Dobre tłuszcze to antidotum na bóle głodu, aw awokado zawierają nienasycone tłuszcze, które są mądre dla serca, aby pomóc Ci w pełni.

Dr Anne VanBeber, doktor nauk medycznych, jest profesorem i kierownikiem katedry nauk o żywieniu na Texas Christian University. Jej przekąska to połowa awokado posypana odrobiną koszernej lub morskiej soli. “Po prostu jem łyżką” – mówi VanBeber. “Wiem, że dostaję trochę dobrego tłuszczu, trochę dobrego błonnika i pomoże mi to zapełnić. Awokado pomagają w zachciankach i powstrzymują mnie od jedzenia słodkich pokarmów. ”
Zapakuj go ze sproszkowanym masłem orzechowym

Elizabeth Shaw, MS, RDN, z ShawSimpleSwaps.com, mówi, że sproszkowane masło orzechowe jest zręczne, jedna z jej ulubionych potraw. “Ponieważ jest to w zasadzie sproszkowane orzeszki ziemne z usuniętym olejem, jest o 85 procent mniej tłuszczu i kalorii niż w tradycyjnym masła orzechowym, co sprawia, że ​​sproszkowane masło orzechowe to świetna wymiana na codzienną rutynę.”

Shaw wyjaśnia, że ​​chociaż uwielbia prawdziwą umowę, czasami trudno jest trzymać się dwóch łyżek stołowych serwatki z masłem orzechowym, a te kalorie łatwo znoszą. Dodaje sproszkowane masło orzechowe jako wzmacniacz smaku i pompę proteinową w swoim jogurcie i koktajlach, a także rozprowadza tosty na grzance z bananowymi plasterkami, aby uzyskać wspaniałą przekąskę na wynos.
Złapana na czerwono z kapustowatymi warzywami

Członkowie rodziny roślin krzyżowych są szczególnie silni, jeśli chodzi o korzyści żywieniowe. Te warzywa zawierają błonnik i witaminę C i zawierają chrupiące ulubione, takie jak brukselka, kalafior, bok choy i brokuły. Integracyjny dietetyk i trener odżywiania EA Stewart, znany również jako Spicy RD, jest całkowicie zaabsorbowany jednym warzywem krzyżowym, w szczególności: kapustą czerwoną, którą nazywa “Jedną z najbardziej niedocenianych suplementów diety”.

Stewart uwielbia kapustę czerwoną nie tylko ze względu na swój chrupiący wkład w opracowywane przez nią przepisy bezglutenowe, ale także podziwia jej potencjalne korzyści zdrowotne związane z walką z rakiem. Jest to również niedrogi i niedrogi składnik, który można mieć pod ręką. Stewart pogłębiła ostatnio swój związek z czerwoną kapustą, tworząc smakowitą papryczkę kopru włoskiego, jabłkowego i czerwoną kapustę z kremowym dressingiem z klonowym estragonem.
Zawsze urocze Jajko

Dietetycy nie zawsze lubią swoje ulubione potrawy. W rzeczywistości Sarah Koszyk, MA, RDN, dietetyk sportowy i bloger w Family. Jedzenie. Fiesta., Mówi, że jaja są jej ulubioną tajną bronią. “Może to brzmi prosto, ale jestem wielkim fanem jaj, ponieważ zapewniają one wysokiej jakości białka, cholinę i witaminy D, B2 i B12. Na dodatek jajka są tak wszechstronne w gotowaniu i stosunkowo niedrogie. “Cholina, jak zauważa,” jest składnikiem odżywczym ważnym dla utrzymania zdrowego metabolizmu. ”

Aby uzyskać codzienną naprawę jajek, Koszyk wykorzystuje jajka na twardo w sałatkach i kanapkach, a także dodaje je do zup. A na dobry początek dnia nic nie przebije grzanki z awokado z jajkiem na śniadanie na miękko.

Fermentowani Fani Jedzenia

Żywność fermentowana zdecydowanie ma swój dzień na słońcu. Blogerka żywieniowa i dietetyczna Liz Weiss, MS, RDN, twierdzi, że jednym z sekretnych pokarmów, które spożywa, aby zachować zdrowie, jest kombucha, lekko sfermentowana herbata, która jest nieco musująca, nieco ocetowa w smaku i dobra dla zdrowia jelit.

Weiss podkreśla dobrą korzyść bakterii ze sfermentowanych pokarmów, takich jak kombucha, wyjaśniając: “Powodem, dla którego piję kombucha, jest to, że nasze ciała są bardziej bakteryjne niż ludzkie, dlatego ważne jest spożywanie sfermentowanych produktów spożywczych oraz produktów bogatych w błonnik, które są dobre. pluskwy uwielbiają jeść. “Niedawno była gospodarzem odcinka o sfermentowanej żywności na podcastie Liz’s Healthy Table, który można złapać na LizsHealthyTable.com.
Pikantna owsianka w doniczce

University of California, wykładowca odżywiania w Berkeley oraz dietetyczka i blogerka kulinarna Kristen Rasmussen de Vasquez, MS, RD, znalazła swoją podstępną zdrową i zdrową owsiankę – podczas podróży do Kopenhagi, gdzie status quo to hygge, czyli “poza przytulnością”. Uwielbia wszechstronność owsianki: “Jeśli masz zboże, płyn i resztki warzyw, masz pikantną owsiankę.”

Możesz dodać jajko lub inne białko i niektóre środki smakowe, aby je ubrać, ale w zasadzie z pikantną owsianką, “Na dłoni masz pyszne, zdrowe i przyjazne dla środowiska przyjęcie owsianki.” Rasmussen de Vaxquez ma skłonność do owsianka i nowa kuchnia nordycka jest tak silna, że ​​ostatnio zaczęła gościć “Porridge Pop Ups” w rejonie Zatoki San Francisco. Możesz przeczytać więcej o sile owsianki na jej blogu Rooted Food.
… czy może całkowicie pominąć tajne produkty?

Kiedy zapytano ją o jej tajne pożywienie dla zachowania zdrowej, intuicyjnej diety dietetycznej Lindsay Stenovec, MS, RD, podzieliła się, “Moim sekretem jest to, że nie mam żadnych tajnych pokarmów! Lubię szeroką gamę produktów spożywczych o różnej wartości odżywczej, bez poczucia winy. “Wspaniałe przypomnienie od uważnego jedzenia eksperta, że ​​każda żywność może zapewnić wartość, i nie ma czegoś takiego jak” doskonałe “jedzenie lub” złe “jedzenie.

(Ale … kiedy została zmuszona do dzielenia się jedną z jej ulubionych potraw – bez względu na jej wpływ – Stenovec, która jest także założycielką The Nurtured Mama Club, powiedziała, że ​​jest fanką ziemniaków. “Niedawno zostałem wprowadzony do faszerowanych przepisów na ziemniaki hasselback i uwielbiam wypełniać je różnymi kreatywnymi zestawami warzyw, serów rzemieślniczych i mięs! “)

Dodaj komentarz