Korzystanie z mediów społecznościowych w celu popierania zmian

W dzisiejszym świecie opartym na technologiach mamy dostęp do oszałamiającej ilości informacji na wyciągnięcie ręki. Przy przeciążeniu informacji firmy są nieustannie poszukiwane, aby znaleźć kreatywne sposoby wykorzystania potencjału mediów społecznościowych, aby wyróżnić się z tłumu.

Jako narzędzie biznesowe, media społecznościowe mogą pomóc w budowaniu relacji z klientami; może służyć jako tablica ogłoszeń, aby dzielić się ważnymi wiadomościami i informacjami z opinią publiczną; i może nawet pomóc w zwiększeniu przychodów.
Ale w jaki sposób wykorzystać media społecznościowe, aby wzmocnić wysiłki rzecznicze?

Media społecznościowe to platforma, dzięki której możesz dzielić się wiadomościami, o których Twoja firma czuje się z większą publicznością. Podstawą rzecznictwa jest znalezienie taktyki, aby uzyskać odpowiedź na Twoją sprawę, wiadomość lub stanowisko polityczne. Platformy społecznościowe dają głos, który może dotrzeć do tysięcy osób – w tym do odbiorców, z którymi wcześniej się nie kontaktowałeś – w ciągu kilku sekund.
Gdzie powinieneś zacząć?

Przy tak wielu platformach społecznościowych i niekończących się możliwościach korzystania z nich, skąd wiesz, co będzie najlepsze dla Ciebie i Twojej firmy? Odpowiedź brzmi, że nie ma właściwej odpowiedzi, a to, co działa dla ciebie, może nie działać dla biznesu na ulicy. W mediach społecznościowych chodzi o wyczucie czasu, staranne tworzenie wiadomości i korzystanie z odpowiednich platform dla grup, do których chcesz dotrzeć.

Jeśli masz nadzieję dotrzeć do profesjonalnych decydentów, prawdopodobnie nie zdecydujesz się użyć Snapchata do dzielenia się wiadomościami. Każdy kanał społecznościowy ma swoje mocne i słabe strony, a niektóre działają lepiej na rzecz rzecznictwa niż inne. Oto przewodnik, który pomoże Ci zacząć:
Świergot

Kto tego używa? Członkowie Kongresu, pracownicy Kongresu, politycy państwowi i lokalni, organizacje zawodowe, klienci i konsumenci.

Jakie informacje o rzeczach należy udostępniać? Twitter to internetowa platforma informacyjna i sieciowa, która najlepiej sprawdza się w blogach, zasobach, infografikach, kampaniach reklamowych i aktualizacjach.

Jak często powinienem udostępniać informacje? Publikuj codziennie lub kilka razy każdego dnia, aby dotrzeć do jak największej liczby osób.

Korzyści: Twitter pozwala prowadzić rozmowy w czasie rzeczywistym i umożliwia czytanie treści przez obserwatorów i osoby niepoznaki za pomocą hashtagów, dzięki czemu możesz dotrzeć do szerszej publiczności.

LinkedIn

Kto tego używa? Koledzy, firmy i organizacje, klienci i konsumenci.

Jakie informacje o rzeczach należy udostępniać? LinkedIn to profesjonalna platforma sieciowa, najlepiej używana do udostępniania artykułów / blogów, badań i bieżących wydarzeń lub ogłoszeń.

Jak często powinienem udostępniać informacje? Kilka razy w tygodniu, jeśli chcesz udowodnić swoje imię / markę i dotrzeć do jak największej liczby obserwujących.

Korzyści: LinkedIn pozwala łatwo nawiązywać kontakty z innymi, pomaga budować wiarygodność i określać Cię jako eksperta w terenie, a także może pomóc w podniesieniu ważnych wiadomości, które udostępniasz.
Facebook

Kto tego używa? Politycy i partnerzy polityczni, firmy i organizacje, klienci i konsumenci.

Jakie informacje o rzeczach należy udostępniać? Facebook to serwis społecznościowy, który najlepiej sprawdza się w blogach, obrazach i grafikach, linkach do zasobów i przedmiotach, które wymagają od kogoś podjęcia działania.

Jak często powinienem udostępniać informacje? Facebook jest przeznaczony do regularnego publikowania raz dziennie lub dwa, jeśli chcesz pozostać w kontakcie i mieć kontakt z obserwatorami.

Korzyści: Facebook umożliwia łatwe udostępnianie zdjęć i grafiki, umożliwia innym udostępnianie treści w celu zwiększenia zasięgu i jest najczęściej używaną platformą społecznościową.

Włączenie mediów społecznościowych do twoich działań i działań pomocniczych może pomóc ci ustanowić przyjazne, ale profesjonalne relacje z klientami i wzmocnić twoje przesłanie do poziomów niemożliwych dzięki tradycyjnym technikom marketingowym.

Dodaj komentarz