Jak osiągnąć swoje cele w 3 strategicznych krokach

Decydowanie o celu lub podejmowanie decyzji to jedno, ale faktyczne osiągnięcie jest inne. To będzie rok, w którym wymyślisz, jak osiągnąć swoje cele.
Jak osiągnąć swoje cele: 3 wskazówki

Aby to zrobić, musisz stworzyć sposób myślenia, który przełamie wszelkie przeszkody, które staną Ci na drodze. Postawa, która mówi “nie” niezdrowemu jedzeniu. Nastawienie, które pozwala trenować, gdy jest to ostatnia rzecz, którą chcesz zrobić. W teledysku poniżej dr Haley Perlus, ekspert w dziedzinie psychologii sportu i ćwiczeń, który pracuje z zawodowymi sportowcami, przedstawia trzy proste wskazówki, które mogą z łatwością pomóc w stworzeniu sposobu myślenia, który pomoże ci zdecydować, jak osiągnąć swoje cele w fitness i / lub odżywianie.

Po pierwsze, aby osiągnąć swoje cele, ważne jest, aby zrozumieć, że jesteś w konkurencji, nawet jeśli nie aktywnie konkurujesz z innymi sportowcami. Jeśli próbujesz osiągnąć cel, rywalizujesz z częścią siebie, którą próbujesz zmienić. Aby osiągnąć swoje cele, musisz zachować pozytywne nastawienie, abyś mógł pokonywać pokusy i bariery, które pojawią się na twojej drodze.
1. Strategicznie opublikuj swoją wizję

Przyjdź z afirmacjami na bycie zdrowym i sprawnym, które współbrzmią z Tobą. Narzędzia te są najskuteczniejsze, gdy strategicznie umieszczasz je w miejscach pokuszenia. Gdzie ulegasz pokusie? Dr Perlus zachowuje obraz siebie, który zawiera jej mantrę “Rozkwitam” na jednej z jej szafek kuchennych w jej kuchni. Mówi, że trzymanie go w tym miejscu pomaga jej pamiętać, jak chce się czuć, a także pomaga jej utrzymać w ryzach emocje, kiedy jest głodna. Pomaga jej zachować rozliczalność z jej celów fitness.

Może twoja kuchnia nie jest dla ciebie miejscem pokusy. Może zmagasz się z przemianą życia w pracy i domu. Dr Perlus zaleca umieszczenie czegoś znaczącego na konsoli centralnego samochodu lub drzwiach wejściowych. Zamieszczanie celów w miejscu pokusy pomoże ci przełamać negatywne wzorce i zastąpić je pozytywnymi.
2. Wybierz i wykorzystaj swoją osobę, która będzie się podążać

Udostępnianie celów jest bardzo pomocne tylko wtedy, gdy wybierzesz osoby, które mogą Cię wesprzeć! Wybierz osobę, która Twoim zdaniem będzie Cię pociągała do odpowiedzialności. Dr Perlus zaleca zaplanowanie codziennej, jednominutowej rozmowy telefonicznej z tą osobą, abyś mógł powiedzieć im jedno ze swoich osiągnięć w ciągu dnia i jedną z twoich intencji na następny dzień.

Choć może się wydawać, że dzień po dniu osiągasz te same osiągnięcia, dr Perlus twierdzi, że ta praktyka da ci pewność, że zwerbalizujesz swój sukces i podzielisz się nim z kimś innym. Podobnie, werbalizacja twoich intencji da ci motywację, by iść naprzód swoimi celami.
3. Wykorzystaj przeszłość, aby stworzyć najlepszą przyszłość

Prowadź dziennik i przeglądaj go, aby zwrócić uwagę na to, co zadziałało, abyś mógł wykorzystać te narzędzia na swoją korzyść i zbliżyć się do osiągnięcia swoich celów.

Być może słyszałeś już niektóre z tych wskazówek, ale Dr Perlus nadaje każdemu wyjątkowy akcent, który sprawia, że ​​są bardziej odpowiednie i pasują do Twojego codziennego życia, a także wyznaczonych celów fitness i odżywiania, więc na pewno chcesz sprawdzić wideo poniżej. Pracują dla profesjonalnych sportowców, których trenuje i będą pracować dla ciebie. Ponieważ możesz nie czuć się teraz sportowcem, jesteś także konkurencyjny: z tą częścią mózgu, która ulega niezdrowej pokusie.

Dodaj komentarz