Co powinieneś zrobić, jeśli przegapisz trening?

Dostajemy wiele pytań o to, co zrobić, jeśli brakuje ci treningu. Czasami treningi są pomijane, ponieważ jesteś chory. Lub dlatego, że podróżujesz.

Lub z jakiegoś innego powodu, na przykład twój pies zjadł płytę P90X.

Jeśli przegapisz dzień (lub dwa, trzy), po prostu wróć do niego, jakby nic się nie stało, zaczynając od pominięcia treningu.

Ale jeśli straciłeś tydzień na wypracowanie lub więcej, musisz podjąć decyzję. Możesz albo uruchomić program od zera, albo wskoczyć z powrotem do miejsca, w którym się zatrzymałeś.

Ostatecznie, kiedy wrócisz do swojego programu, to, co robisz, jest naprawdę o to, co Cię zmotywuje. Mimo to, wykonanie pełnego programu zgodnie z harmonogramem jest najlepszym sposobem, aby upewnić się, że uzyskasz pełne korzyści z niego.

Jeśli po prostu spóźnisz się na kilka dni, powinieneś wrócić do miejsca, w którym skończyłeś, ale jeśli minęły tygodnie, prawdopodobnie straciłeś większość swoich osiągnięć pod względem sprawności fizycznej, więc warto zacząć od zera, aby uzyskać jak najwięcej korzyści i aby uniknąć obrażeń.

Ale jeśli to zmiażdży twoją motywację, zacznij od miejsca, w którym skończyłeś, ale jeśli nie masz więcej niż pięć lub sześć dni, cofnij się powoli lub zaryzykujesz obolałe, że trudno się poruszać, wyczerpując wszystkie twoje szybkokurczliwe włókna mięśniowe. Jeśli twój program oferuje tydzień przywracania, zacznij od tego.

Przegap treningu, bo zapomniałeś DVD? Niezależnie od powodu, pokochasz Beachbody na żądanie. Otrzymasz dostęp do setek światowej klasy programów treningowych Beachbody – zawsze i wszędzie.

 

Polecamy:

http://www.gryfbet-gielda.pl/

http://poteganatury.pl/

http://www.bud-len.pl/

https://www.redsonia.pl/

4 Replies to “Co powinieneś zrobić, jeśli przegapisz trening?”

  1. Nigdy nie przegapiam treningów

  2. U mnie najlepiej sprawdza się podwojona dawka ćwiczeń – po dłuższym wysiłku następnym razem pamiętam, żeby nie przegapiać treningów, przynajmniej przez jakiś czas.

  3. Zawsze zaczynam od początku cykl ćwiczeń

Dodaj komentarz