Błędy, których należy unikać jako nowy trener

Rozpoczęcie kariery osobistego treningu jest wiele rzeczy – ekscytujące, przerażające, zabawne, przytłaczające – aby wymienić tylko kilka. Robisz pierwsze kroki w świecie zawodowym i prawdopodobnie doświadczysz zarówno sukcesu, jak i rozczarowania niektórymi nieudanymi próbami. I to jest O.K. Błędy są dozwolone i często są sposobem, w jaki uczymy się najcenniejszych lekcji. Istnieje jednak kilka pułapek, o których należy pamiętać, aby można było odsuwać je od bramy. Unikając tych pięciu często popełnianych błędów, będziesz w stanie lepiej osiągnąć swoje zawodowe cele szybciej niż ci, którzy nie planują przyszłości.
1. Brak dostatecznego obciążenia za twoje usługi.

Kuszące jest pragnienie bycia trenerem, który oferuje najniższą cenę, ale nie rób tego. Twoja wiedza, doświadczenie i doświadczenie, które przynosisz do stołu, są cenne i zasługują na odpowiednie odszkodowanie. Zamiast próbować zaoferować najniższą cenę, zaoferuj konkurencyjną cenę i pracuj nad tym, co masz do zaoferowania potencjalnym klientom, których inni trenerzy w okolicy nie mają. Jaka jest twoja przewaga? Jaka jest Twoja usługa znaku towarowego? Zbadaj konkurencję i zdobądź solidną pozycję do rywalizacji. Będziesz przyciągać klientów, którzy poważnie myślą o inwestowaniu w swoje zdrowie i ciężko pracują, aby osiągnąć to, czego pragną.
2. Brak oceny klientów.

Nie każdy klient potrzebuje lub skorzysta z pełnej oceny sprawności fizycznej. Jednak każdy klient potrzebuje pewnego rodzaju oceny. Na przykład możesz mieć klienta, który nie jest w dobrej formie, który pracuje na siedząco i ma niezbilansowane nawyki żywieniowe. Nie trzeba wystawiać tej osoby na pełną baterię ocen, takich jak pompki, przysiady czy przebieg na jedną milę, aby ustalić punkt odniesienia w celu zebrania wystarczającej ilości informacji, aby rozpocząć. Zamiast tego skoncentruj się na celach klienta i na tym, jakie pomiary lub dane możesz bezpiecznie zebrać, które odnoszą się bezpośrednio do początkowych celów krótkoterminowych.

W przypadku wszystkich klientów należy pamiętać, aby nie pominąć składnika „papierkowej” kontroli i oceny, który obejmuje historię zdrowia, zrzeczenie się odpowiedzialności, świadomą zgodę i inne informacje o stanie / zachowaniu stylu życia. Narzędzia te pomagają informować o ogólnym bezpieczeństwie i strukturze programu oraz są niezbędne i wymagane dla wszystkich klientów, niezależnie od ich poziomu kondycji czy celów. Chodzi o to, aby wykorzystać swoją ocenę, jeśli chodzi o oceny fizyczne.
3. Nie dostosowywanie programów do potrzeb i celów klienta.

Wielu nowych trenerów zapomina trenować klienta w oparciu o jego potrzeby, umiejętności i zdolności. Zamiast tego szkolą klienta w sposób, w jaki kroją ciastka, co ostatecznie prowadzi do obrażeń, braku postępu w osiąganiu indywidualnych celów lub nudy, co może doprowadzić klienta do rezygnacji. Trener musi zobaczyć stworzenie programu oczami klienta i włączyć ćwiczenia i komponenty, które są bezpieczne, skuteczne, zabawne i mają na celu osiągnięcie celów wyznaczonych przez każdego klienta. To wymaga czasu i praktyki, ale uczciwe starania z każdym klientem zmniejszą zużycie i wzmocnią relację klient-trener.

4. Zlekceważenie podstaw.

Certyfikowani trenerzy personalni mają ogromną wiedzę na temat różnych metod i technik szkoleniowych. Jednak nie każdy klient, który poszukuje twoich usług, jest gotowy, aby uderzyć w ciężary lub podjąć próby skoków w polu. Tak, fajnie jest wypróbować nowe techniki z klientami, ale musisz się upewnić, że znasz podstawy. Czasami oznacza to pracę nad elastycznością, brakiem równowagi mięśniowej oraz problemami postawy lub równowagi. Na przykład, jeśli podstawowa siła twojego klienta jest słaba, nie jest dobrym planem, aby go wykonać z powrotem przysiady z pełnym obciążeniem. Zamiast tego możesz zastosować inne techniki, aby zbudować siłę rdzenia, by wspierać bardziej zaawansowane lub wymagające ruchy. Przykładem może być użycie masy ciała klienta, na przykład. Zawsze są nowe sposoby, aby uczynić ruch trudniejszym, ale nie oczekuj, że każdy klient będzie mógł to zrobić na początku.
5. Brak inwestycji w budowę sieci.

Certyfikowani profesjonaliści fitness mają określony zakres praktyki, tak jak inni pokrewni pracownicy służby zdrowia mają swoje własne określone granice, które określają ich praktykę. Może być kuszące, aby zainwestować całą swoją energię i skoncentrować się na budowaniu biznesu, zdobywaniu i utrzymywaniu klientów oraz osiąganiu zysków. Równie ważne jest jednak, aby inni specjaliści byli zatrudnieni w sieci zawodowej. Może się zdarzyć, że nie będziesz w stanie odpowiedzieć na pytanie klienta dotyczące dokuczliwej kontuzji – jest to wtedy, gdy posiadanie fizycznego terapeuty w twojej sieci, z którym możesz się skonsultować i polecić, jest nieocenione. Dotyczy to również kwestii żywieniowych i wniosków dotyczących posiłków. Nawiązywanie relacji z zarejestrowanym dietetykiem jest cenne dla konsultacji w tych tematach.

Profesjonalna sieć może również pomóc ci, jako nowemu trenerowi, rozwijać się w sposób, w jaki w innym przypadku nie byłbyś w stanie zrobić samodzielnie. Rozważ możliwości mentorskie, które istnieją w profesjonalnej sieci i / lub poleceniach, które zyskujesz, wspierając praktyki osób w twojej sieci. To wygrana dla Ciebie, wygrana dla twojego klienta i wygrana dla każdego członka twojej sieci.

Dzięki solidnym badaniom, budowaniu relacji i przemyślanemu podejściu do każdego scenariusza klienta, możesz uniknąć tych błędów i być na najlepszej drodze do owocnej i ekscytującej kariery.

Dodaj komentarz