3 techniki cueing do poprawy twoich grupowych ćwiczeń fitness

Praca nad swoimi technikami rozpoznawania jest świetnym sposobem na poprawienie twoich grupowych zajęć fitness w 2018 roku. W końcu cueing może zrobić lub złamać klasę. I nie mówimy tylko o słowach, których używasz – twój umysł, ciało i głos działają razem, aby przekazać ćwiczenia lub instrukcje.

Pierwszym krokiem do ulepszenia swoich technik rozpoznawania jest rozpoznanie różnych stylów uczenia się uczestników. Większość osób preferuje styl uczenia się, ale wiele osób dobrze się rozwija dzięki połączeniu dwóch lub więcej następujących metod uczenia:

Słuchowe – ucz się przez słuch. Ci ludzie uczą się, słuchając instrukcji i słownych wskazówek.
Wizualny – ucz się poprzez widzenie. Osoby te uczą się dzięki taktyce wizualnej i pokazaniu ruchów fizycznych.
Kinestetyka – ucz się przez działanie. Osoby te uczą się poprzez wykonywanie i ćwiczenie ruchu z ręcznymi korektami.

Możesz poprawić swoje techniki rozpoznawania poprzez użycie fleksji głosu, niewerbalnej sygnalizacji i wizualizacji, aby dopasować się do różnych stylów uczenia się uczestników.
Odmiana głosu

Czy kiedykolwiek byłeś znudzony podczas prezentacji? Jeśli tak, dlaczego się nudziłeś? Poza tym tematem większość ludzi nudzi się z powodu braku fleksji głosu przez głośnik.

W fitnessu wielu instruktorów stosuje jedną z dwóch skrajnych metod cueingu: monotonną (która wielu uważa za nudną) lub głośną i zuchwałą (co może być alarmujące lub irytujące). Podczas gdy bojowe oznaczanie może być odpowiednie dla klasy przypominającej obóz, większość klas pracuje lepiej z umiarkowanym stylem cueingu, który zawiera różne tony. Odmiana głosowa wzmacnia zestaw instruktażowy instruktora i sprawia, że ​​trening jest przyjemniejszy i bardziej wciągający.

Głos, którym posługujesz się jako instruktor, powinien oczywiście odzwierciedlać twoją osobowość, ale jest również skutecznym sposobem na ustawienie tonu dla klasy. Cichy, spokojny głos jest bardziej odpowiedni dla zajęć rozciągających lub jogi, podczas gdy dopingowanie lub optymistyczne dostarczanie działa lepiej dla klas o większej intensywności.

Jak możesz poprawić swój głos? Oto kilka pomysłów, które pomogą Ci zacząć:

Filmuj swoją klasę i oceniaj swoją wydajność. Czy podoba ci się to, co słyszałeś?
Weź lekcje od różnych instruktorów. Co ci się podobało? Czego nie lubiłeś? Do kogo instruktorzy zmierzaliście?
Dołącz do klasy mowy lub grupy spotkań, takich jak Toast Masters.

Cień niewerbalny

Cięcie niewerbalne wykorzystuje wszystkie lub części twojego ciała do instruowania ruchu. Na przykład, podczas instruowania deski możesz zademonstrować różnicę pomiędzy „idealną” deską w stosunku do deski, która nie jest wyrównana.

Ruchy rąk również pomagają w cueingu i mogą być używane do wskazywania ruchów kierunkowych i korekcji wyrównania (np. Wskazywania w kierunku, w którym mają się poruszać klienci).

Cueing wizualizacji

Cueing wizualizacji integruje zewnętrzne myśli lub koncepcje z twoją klasą. Zwiększa to ruch wraz z wizualizacją.

Oto przykład, w jaki sposób można wykorzystać techniki wizualizacji, aby poprowadzić uczestników przez ćwiczenie ptasich psów:

„Chodź na czworakach, z rękoma pod ramionami i kolanami pod biodrami. Wyciągnij prawą nogę w kierunku ściany i unieś lewe ramię do wysokości ramion. Kciuk powinien być skierowany w stronę sufitu, a stopa powinna pozostać zgięta. Wyobraź sobie swoją prawą piętę pod blatem stołu. Pomyśl o tym lekko naciskając na dno stołu. To zapewnia, że ​​kontraktujesz i rekrutujesz mięśnie pośladkowe. ”

Ten styl wskazywania działa również dobrze z niewerbalnym sygnałem. Oto przykład tego, jak połączyć wizualne i niewerbalne sygnały, aby odpowiednio ustawić pozycję siedzącą ze skrzyżowanymi nogami:

„Usiądź wygodnie w pozycji siedzącej. Wyobraź sobie sznur ciągnący cię z czubka głowy tak, że ustawiasz się w neutralnym kręgosłupie. „(Podczas gdy słownie cue to, używaj swojej ręki, aby” wyciągnąć „sznur z czubka głowy i unieść się w górę).

Poprawienie techniki podpowiadania wymaga ciągłej praktyki, zarówno w klasie, jak i na własną rękę. Z biegiem czasu twoje zajęcia będą się poprawiać, a twoi uczestnicy bez wątpienia będą czerpać korzyści z rozszerzonego doświadczenia, które jesteś w stanie zapewnić.

Dodaj komentarz